Re: Instalacja na secondary master

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 26 Jul 1999 - 00:16:51 MET DST

Lesnik napisał(a) w wiadomości: <3797f01c_at_news.vogel.pl>...
>Witam!
>Pytanie: dlaczego uruchomienie instalatora W95 (OSR2) na sec.master
powoduje
>natychmiastowy restart?
>HDD WDCaviar 11200, na nim pliki systemowe i instalka. Probowalem z
Pliki systemowe masz z WinOSR czy inne?
>widocznym primary masterem, jak i z wylaczonym - efekt ten sam.
>Jakies sugestie?

Coś masz zwalone - BIOS albo konfigurację sprzętu. Ja instalowałem z Primary
Slave i nie zauważyłem żadnej różnicy. A Caviara ustawia się na Single,
jeśli na Slave masz CD-ROM lub innego Caviara. Zresztą w innych przypadkach
też dobrze chodzi. Na Master Caviara ustawia się tylko wtedy, gdy na Single
nie chce odpalić.
Na wielu komputerach widziałem Primary Master - Caviar zazworkowany jako
Single, Primary Slave - kieszeń (wyłączony w BIOS-ie). I to działa. W
Windows instaluje się sterowniki Bus Masteringu, które same wykrywają,
cokolwiek się włoży do kieszeni.
A może masz starą płytę? Część płyt z chipsetem FX miała zwalony drugi
kanał.
Tak czy inaczej najlepiej rozłóż złom na części i po oczyszczeniu i
sprawdzeniu połączeń złóż dokładnie z powrotem, a Windows spróbuj
zainstalować nie przez setup.exe, a setupcor.exe.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Czy Twój Clipper znalazł już swoją przystań?