Re: Pomocy: Yamaha 4416 E i WinOnCd 3,6

Autor: TSasor (nuncio_at_polbox.com)
Data: Sun 25 Jul 1999 - 21:42:52 MET DST

Sirkad <sirkad_at_friko4.onet.pl> wrote in message
> Kupiłem boxowa wersje nagrywarki Yamaha 4416 z programem WinOnCd
> 3,6. Jadnak w pudełku brak kodu do instalacji tegoż programu. Sprzedawca
> wykręcił się, że pewnie zginoł w czsie treansportu. Jeśli ktoś posiada Ten
> program to byłbym wdzięczny za ujawnienie mi owego kodu.
>
> Mój e-mail: antropoz_at_friko4.onet.pl

U mnie to byla mala karteczka, z numerem, w ksiazeczce do programu, ktora
znajdowala sie w zaklejonej kopercie. Jezeli nie miales zaklejonej koperty
(i CD), to znaczy ze sprzedawca sobie skopiowal program, a karteczke zabral,
albo mu zginela. Po prostu zloz reklamacje...

Pozdrowienia, TSasor

PS. Kupowalem juz 3 nagrywarki Yamaha (przez 2 lata), i wszystkie mialy
zapakowany tak samo WinOnCD.