tryb zgodności z MS-DOS - proszę o pomoc

Autor: AdamF (funpol_at_bbs.chip.pl)
Data: Sun 25 Jul 1999 - 20:35:23 MET DST

Zainstalowałem nowy dysk i nagrywarkę w kolejności :
-primary master - starszy dysk systemowy ( od 6-u mies.) DMA33
-primary slave - nowy dysk DMA66
-secondary master - CD-ROM LGx24 ( poprzednio secondary slave)
-secondary slave - CD-RW LG
Po pierwszym uruchomieniu wszystko poszło OK. Także po uruchomieniu dla obu
dysków DMA. I nagle zauważyłem, że manager urządzeń ( Win98pl) pokazuje
konflikt :
- pierwszy kontroler IDE( podw. kolejka fifo) ma żółty wykrzyknik
-stacje dysków - zamiast dwóch Generic Ide Disk Type 46 jest jeden z
czerwonym X.
A w wydajności systemu - wszystkie dyski ( 4 partycje ) używają systemu
plików w trybie zgodności z MS-DOS. Nie wiem skąd to się wzięło, nie pomaga
usunięcie trybu DMA, nawet reinstalacja windy.
Z góry dzięki za pomoc lub rady, pozdrawiam - Adam.