Re: robotics do v90

Autor: Krzychu (?_at_onet.pl)
Data: Sun 25 Jul 1999 - 17:10:46 MET DST

Uruchom terminal i wpisz polecenie:

ATi7
po tym modem wypisze pewne informacje, tam bedzie napisane w
linijce -options czy obsluguje V90.
Co do sterownikow to uaktualnienie tego modemu powoduje zmiane jego
identyfikatora. Teraz modem bedzie rozpoznawany jako U.S. Robotics 56K Voice
INT, a nie jak dawniej Sportster Flash.
Nowe sterowniki rozpakowaly sie na dyskietke razem z programem do
"flashowania".
Najlepiej ustaw modem w tryb plug&play (wszystkie zworki zdjete) a wtedy
system sam znajdzie odpowiednie pliki.

Ja mam identyczny model, pracuje na nim juz od pol roku i nie mam zadnych
problemow. Lacze sie z TPSA na predkosci 45 333.
Pozdrowienia