Re: Jaki laserek?

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 25 Jul 1999 - 15:46:09 MET DST

Tomasz Lukaszewski wrote:
> [...]
Sam mam FS-800 jak dla mnie jest swietna. Drukuje ladnie, szybko i
wydruki wychdza dosc tanio (pierwszy toner ponad 3500 stron). Lepiej
obecnie bedzie drukowac HP 2100 ale jej cena jest 2X wyzsza niz HP 1100.

> Osobiscie polecam laserki firmy HP - z wlasnego doswiadczenia:
> HP 4L, 6 lat sluzby, 1-2 tonerow rocznie, ZERO problemow
> HP 6MP (2 sztuki), 2 lata pracy, ZERO problemow
Bo te sa starymi dobrymi modelami. 4L nalezala do tanszych modeli ale
jest bardzo porzadna. 6MP nalezy do modeli "z wyzszej polki" wiec nie ma
sie co dziwic ze jest dobra (choc nie zawsze tak jest ze cos drogiego
musi byc dobre, z drugiej strony cos tanie jest zwykle kiepskie).

> Teraz poluje na HP LJ 1100A - kontynuacja lini 4L, 5L - zastosowania domowe
> lub biurowe
Nie HP LJ 1100A - jest kontynuacja lini 5L i 6L, a jak dla mnie nie sa
to dobre modele.

pOSdrawiam
        Jacek