Re: Nieznane opcje w BIOSI-e

Autor: Echo (bodzioml_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 25 Jul 1999 - 12:50:46 MET DST

\"A. Bigor\" <zbyfek_at_pertus.com.pl> wrote:

>A jesli chodzi o Twoje uwagi o L2 latency -- ustawialem
>u siebie \"0\" (Cel333_at_500) i... dzialalo bez problemu.
>Jak bede mial odrobine wiecej czasu, sprawdze,
>co w takich wypadkach dzieje sie z Unrealem.

Hmm... ale czytalem juz na jakims boardzie ze zmienianie L2 latency w biosie
(chodzilo AFAIR o bios KG) nic nie dawalo. Upewnij sie przy pomocy WCPU_id albo
WCPU_L2, ze rzeczywiscie sie zmienilo. U mnie z latency=2 wykrzacza sie windoza
a z 1 wogole nie bootuje - a mam bios LH w ktorym ta opcja moim zdaniem dziala
prawidlowo.
Aha, sprawdzilem Cel366 i dla niego default to tez 5. A jaki jest dla P2 ?

Pozdrowienia

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!