Re: CD 80 min na PHILIPS CD-RW 3610 - nagrywal ktos ?

Autor: B_at_nit@
Data: Sat 24 Jul 1999 - 17:21:54 MET DST

Zajrzyj na stronke FEURIO to dowiesz sie ze Twoja nagrywarka niestety nie
obsluguje overburn a plytki 80 min. moze nagrywac w wersji firmware od 3.10
i powyzej ...
http://www.feurio.de/index_german.asp

wejdz tam pod linka : Unterstützte CD-Writer i na tej podstronié znajdziesz
linka :
CD-Writer details ....jest to potezna tabelka z wiekszoscia nagrywarek i ich
mozliwosciami ...

Pozdrawiam

b_at_nita

Michal Kosnik schrieb in Nachricht <7nch0l$4fc$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...