Mysz z koleczkiem w Notebooku

Autor: Wojciech Apel (wojtek_at_pik-net.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 01:29:43 MET DST

Mam cos takiego jak ThinkPad 560 IBM'a. Na srodku klawiatury ma to czerwony
dupsik do dotykania, ktory bardzo dobrze udaje mysz. No i fajnie ale w
biurze wpinam notebooka w normalny monitor, normalna klawiatre i normalna
mysz. Problem w tym, ze kupilem sobie mysz z koleczkiem (dokladnie
Microsoftowa Intelimouse) i nic. Zainstalowanie drivera nic nie daje bo
driver koleczka nie widzi.

Troszke mnie to nie dziwi - w koncu driver odwoluje sie do pseudomyszy
zainstalowanej w ThinkPadzie a dopiero potem do driverow ThinkPada
obslugujaca mysz wpieta w gniazdo PS/2. Tak wiec superemulacja IBMa
powoduje, ze chodzi i mysz i dupsik ale nie dziala koleczko w myszy.

Szkoda - do koleczka sie przyzwyczailem (jest swietne przy pracy z Exele i
Wordem ale i nie tylko) nie wiem co zrobic. Moze pomoze mysz wpieta do RS-a
ale juz nie M$. Nie wiem - moze znowu IBM bedzie cos udawal.

Nie wiem w jakiej kolejnosci sa uruchamiane te wszystkie drivery - moze ktos
z kolekow mi cos poradzi.

W.