Re: Odp: Jakies sugestie w zwizku z t konfiguracj?

Autor: Zbigniew Piotrowski (zbishek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 22:59:08 MET DST

Arkadiusz Ryckowski wrote:

> --

> Popieram 17 to podstawa.
> Zależy co chcesz na tym robić - jeżeli zamierzasz niewiele
> grać ale zaj±ć się bardziej zawodowo programowaniem, grafik± itp to
> kupiłbym i 19''
>
> Pozdrawiam
> Arkadiusz Ryckowski

Dzięki za sugestie, i sorry, że zapomniałem dodać, że ten komputer będzie używany
z moj± obecn± 17 (PanaSync 5G), a ten MAG będzie wraz ze starym komputerem (P166
z ery przed MMX, 48MB RAM) będzie pracował jako odtwarzacz do MP3 i maszyna do
pisania, i Internet surfer.
Na 19" sobie pozwolę, jak będę mógł sobie na taki luxus pozwolić.

A odno¶nie tej szuflady, to:
1) s± szuflady ADAXowskie z wiatraczkiem
2) kupować koniecznie szufladę z wiatraczkiem, czy jak dysk będzie normalnie w
obudowie, to będzie OK
3) ile kosztuje taka szuflada z wiatraczkiem?

   Będę wdzięczny za odpowiedĽ.
  Zbigniew Piotrowski