Re: Video - MPG,M2P... za ciemno! HELP !!!

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_priv.itl.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 22:30:21 MET DST

On Wed, 21 Jul 1999 06:56:50 GMT, "Marcin Bojko" <mbojko_at_2si.com.pl>
wrote:

> Zgadza się - to jest problem Intela i740. Rozwiązania są
>dwa:
>
> 1. Przy każdym odtworzeniu filmów przełączać we właściwościach
>ekranu Color (ustawić trzeba tylko raz), wystarczy jedynie wybrać odp.
>zakładkę.
>
> 2. Modlić się aby Twój I740 poszedł na sterownikach Diamond G460 -
>to załatwi sprawę kalibracji kolorów.
>
> Istnieje także semi-rozwiązanie - podczas instalacji np. Adobe
>Photoshopa instalowany jest programik o nazwie Adobe Gamma Loader - to
>załatwia sprawę.

Przekazalem listo koledze, moze pomoze (na razie go nie ma, jak wroci
i sprobuje to dam znac). Zaznaczam jeszcze, ze sciemnianie nastepuje
jeszcze przy odpalaniu niektorych gierek. A co mnie najbardziej dziwi,
to to, ze on tego intelka kupil odemnie, a ja go wczesniej dosc dlugo
uzywalem, na tych samych sterownikach i ani problemu ze sciemnianiem
filmow ani gier nie mialem i to mnie najbardziej dziwi.

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: