Wirus?

Autor: Bugs Bunny (dracul_at_kki.net.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 19:06:01 MET DST

Witam.

Ostatniego czasu nie wiedzieć dlaczego system mi się zawiesza. Czasem
zaraz po wejściu do windy, innym razem pracuję, pracuję i nic, aż tu
nagle bach i leży :-(

Jedyne co zaobserwowałem, to to iż najczęściej chyba mu się zdarzają
pady jak ma czytać z dysku. Podejrzewał bym dysk, że felerny, ale
pracuje bez problemowo od jakiegoś roku: jest to Fujistsu 2.6GB.
Sprawdzałem go już norton disk doctorem i nic (męczyłem go testami
jakieś 10 godzin). Pomyślałem sobie, że to pewnie wirus i sprawdziłem
AVP i co? nic :-(((

Acha, jeszcze jedno: zdarza mu się robić cross-link plików, i co ciekawe
zawsze tych samych m.in. win.com command.com system.dat ...
Wszystko to się zaczęło dziać na raz.

Nawet bym się ucieszył jakby to był vir, przynajmniej bym wiedział co
jest grane, a tak co? nic :-(((

Proszę was o pomoc, czy ktoś się już spotkał z czymś takim?

Pozdrawiam Bugs

P.S. Jak by ktos radzil: przeinstaluj winde!, to robilem to ostatnio
chyba ze 100 razy!!! :-(((((((((