Karta sieciowa Intel 82586 - klopoty

Autor: Slawomir Folta (sfolta_at_krakow.tpsa.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 16:20:57 MET DST

Czesc.
Czy ktos z grupowiczow zna taka karte sieciowa?
Jest to juz w pewnym sensie zabytek i mam problem z dokumentacja do
niej.

Chodzi mianowicie o rozbudowanie tejze karty o wyjscie TP (gniazdo
RJ45).

Karta posiada DST Intela 82503, natomiast brakuje jej tzw."Analog Front
End".
Czy ktos wie jaki to ma byc układ scalony (ja znalazłem układ SL 1020
nieistniejacej firmy Plessey) i ewentualne zamienniki.
Z gory dzieki