Re: monitor 17"

Autor: Woyo (woyo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 13:18:52 MET DST

Mam Flatrona wcześniejszego od 795 Plus.
Zawsze i wszędzie powiem, że to jedyny słuszny wybór (ale niejestem
obiektywny).
Ten model jednak mi się nie podoba (jest taki jakiś toporny, chociaż
słyszałem odwrotne
opinie - że mój jest do luftu bo kwadratowy i z takim dziadostwem z przodu).
Wszystko jest w nim cacy, może odświerzanie powinno być lepsze
(1280x1024x85).
Komfort pracy jest jednak nieziemski, kiedy poprzednie po 2, 3 godzinach
wgapiania się w monitor
dostawałem szału to teraz mogę siedzieć po kilkanaście godzin dziennie i nie
ma większych efektów
ubocznych (oprócz ewidentnego zaburzenia psychicznego)