Re: Bios do BX6 rev.2.0 ver. LU

Autor: Wojtek (rzutnik_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 09:31:42 MET DST

>Sie macie!!!!
>
>Mam tylko dwa pytanka, a mianowicie:
>1)Czy ktoś z Was testował już ta wersje Biosu do BX6-2???
>2)Czy są jakies zmiany w stosunku do wersji KH???

Zainstalowałem wczoraj i nie zauważyłem istotnych zmian, wczeœniej
miałem wersję KU.

A tak poza tym pytanie czy u kogoœ na tej płycie można wystartować
system z drugiej partycji dysku. U mnie zawsze startuje z pierwszej
partycji niezależnie co ustawię w Biosie (z drugiego dysku startuje).
Na poprzedniej płycie miałem takš możliwoœć.