Re: Jak przegrac film via dysk

Autor: Marcin Bojko (mbojko_at_2si.com.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 08:04:49 MET DST

>Ja tam specem nie jestem ale czy nie nagrał jej ktoś w jakimś dziwnym
>mod'zie ? Może to jest przyczyna słabej czytalności - brak danych
>korekcji, a ich miejsce zużyto na dane. Sprawdź typ płyty i zobacz czy
>nie różni się od standardowych.
>
>Disk

        Hmmmm... CD-ROM XA nie jest tak tragiczny jak się wydaje - po prostu
większośc CD-Romów czyta go maksymalnie z 4 -6 prędkością (te 40 też). Ale
jeżeli masz (ten semi-oryginał powiedzmy) - sprawdz po prostu ile wynosi
długośc tracka. Jeżeli w granicach 74-76 - możesz liczyć na overburning.
Jeżeli 80-82 - to samo na płycie 80 min. Poza tym, o ile rozumiem to jest
płyta w VideoCD więc większość programów do nagrywania i tak pokaże albo
CDROM-XA (w CDR-WIn są to zielone tracki) a także zwiększoną ich ilość
(2-3 - tak jak to jest na oryginalnych VideoCD).

MB