Re: Modemy wewnętrzne Zoltrixa WYGRAŁY w testach CHIP'a 8/99

Autor: Łukasz Orzechowski (thorn[usun)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 00:58:35 MET DST

Grzesiek Gajewski napisał(a) w wiadomości:
:Łukasz Orzechowski napisał(a) w wiadomości:
:>No to w takim razie wyciagam modem z kompa i lutuje :)
:>A jak sie nie uda to nie zobaczysz tej odpowiedzi ;)
:>A pozniej to nie bedziesz znal dnia i godziny ;)))))
:>Oczywiscie jesli widzisz to co widzisz (bo widzisz, prawda?)
:>to jestem ci dozgonnie wdzieczny (i my tez - [dopisaly jego nerwy])
:Taa, widze i czekam...

Alez nie musisz, udalo sie ;))))))))

Pozytywy:
a) Modem nie wiesza sie
b) Przestal wydawac bardzo glosne pykniecie przy podnoszeniu sluchawki
c) Powoli zwalczam odruch nakazujacy rozgladac mi sie za myszka, gdy
tylko uslysze kogos, kto otwiera w poblizu sloik. (wydaje odglos bardzo
podobny do wydawanego przez Zoltrixa, gdy tenze sie wiesza)
d) Nie musze wynajmywac Leona Zawodowca ;)

Negatywy:
No coz jest tylko jeden:
a) nie mam sie do czego przyczepic ;)

krotko mowiac - dzieki :)

btw - na stronie mozesz dodac, ze przerobka dziala rowniez z i3

Thorn