TNT2 a BIOS

Autor: PaPi (PaPi_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 01:12:35 MET DST

Mam Ci ja kartę MSI TNT2 16MB SDRAM i programik nv5flash.exe który służy do
flashowania bios'u na TNT2. Sflashowałem sobie jako leadteka (najładniejszy
ekran powitalny przy starcie kompa)) ). Wszystko chodzi spoko na driverach
od tejże karty.
Moje pytania - czy ktoś próbował przy pomocy tego programiku zapisywać stary
bios z karty np. na dyskietkę. Chodzi mi o to aby ktoś zapisał mi bios od
Elsy Synergy 2 i ja bym sobie go później zainstalował. Korzyści dla mnie
ogromne bo Elsa Synergy ma specjalne drivery do Acada i Max które jednak nie
chodzą na Elsa Erazor III (też TNT2). Aha czy bios od tej Synergy będzie się
nadawał do mojej karty bo Synergy ma SGRAM a ja SDRAM.

Pozdrawiam

PaPi