Re: dodatkowe porty COM

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 21:49:52 MET DST

> Hej,
> Potrzebuję 2 dodatkowe porty COM w moim PC. W związku z tym mam
> pytanko:
> jaką kartę mi polecicie (ma pracować pod NT4.0), albo chociaż gdzie mogę
> się
> czegoś wiecej na ten temat dowiedzieć.
> Tylko nie mówcie mi bym dzwonił po dydtrybutorach (robiłem to)... Jak
> widać bez rezultatu...

Dystrybutorzy Zyxela sprzedaj takie karty z szybkimi Com'ami. Sproboj
htpp://www.scientific.com.pl , nie wiem tylko jak w takiej karcie z obsuga
przerwan. Lub inaczej , ratuje Cie karta wieloportowa.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 604 324801