Odp: Odp: Setup w XT

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 16:25:37 MET DST

Użytkownik Adam Nojszewski <anojszewski_at_atnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3796F8E7.60367B88_at_atnet.pl...
> Krzysztof Kucharski wrote:
> >
> Dzieki za info, ale:
> 6. Nie slychac wogole proby bootowania z dysku - nie rusza glowicami
> (przy starcie rusza jak trzeba)

No, w tym momencie to chyba są tylko dwie mozliwości:
1. Padł napęd,
2. Problem z zasilaniem dysku - zły kontakt, poluzowane złącze.

> Jak by ktos gdzies znalazl opis DIP swichy do XT to bede dzwieczny. I
> jeszcze musze znalezc jakiegos starego dosa, bo ten z W95 to mi nie
> odpali.

Służę: ver. 4.00, ver. 6.22.
Co DIP-switchy: gdzieś to mam, ale muszę się przekopać przez stosy
starej literatury. Jeśli b. zależy Ci na tym - daj znać !

Pzdrwm !

_Krzysztof_Kucharski_
szpunk_at_friko6.onet.pl