Asus P2B-F i RAM/PC100 -help!

Autor: -=Shadow=- (shadow_at_promail.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 20:24:23 MET DST

Ludzie poratujcie cos bo mnie szlag trafi. Dotychczas uzywalem
"zwyklych" pamieci (2x23mb) i wszystko bylo ok - teraz qpilem 128dimm/100
(hyundai)
i za cholere nie moge tego zmusic do wspolpracy z moja plyta (Asus P2b-F).
Z tego co wyczytalem w instrukcji i na box'ie od MB wynika, ze plyta
obsluguje
RAM PC100. Jaq na razie probowalem juz z 3 rodzajami kosci (wszystkie PC100)
i zadne
nie chca dzialac. (pod windowsem wszystko chodzi do momentu, w ktorym chce
odpalic jakas powazniejsza gierke,ktora kozysta z himem'a - te slabsze
chodza bez problemu - ale juz taki np descent 3 zawiesza sie pod odegraniu
intra) Mial ktos ten sam problem ? Co zrobic ?!? help plz !
btw - najsmieszniejsze jest to, ze w domu mam 2giego PCta - na tej samej
plycie (ten sam model, tylko
ze qpiona 2 tyg wczesniej - i na nim wszystkie te pamieci dzialaja !)
odpowiedzi w miare mozliwosci na mail'a plz.
aha - procek to celeron 366 nie podkrecany.
GreetZ 4 @LL!
            -=Shadow=-