INFORMATYKA? TAK, ale na jakiej uczelni... POMÓŻCIE WYBRAĆ!!!

Autor: Michał Tomaszewski (mitom_at_polbox.com)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 15:38:44 MET DST

    Zwracam się do wszystkich z gorącą prośbą.
Dostałem się na trzy różne uczelnie na których będę się uczył informatyki,
ale nie mogę się zdecydować na jakiej rozpocząć studia, sa to:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu(kierunek informatyka),
Politechnika w Poznaniu(kierunek informatyka) i Akademia Ekonomiczna w
Poznaniu (kierunek informatyka ekonomiczna).
Pomóżcie mi w wyborze, przedstawcie plusy i minusy studiowania na tych
uczelniach.

Bardzo proszę o kontakt szczególnie studentów z tych uczelni

Z góry dziękuję za okazaną mi pomoc!!!

--
e-mail: mitom_at_polbox.com
UIN: 22158160