Re: Cache i celeron

Autor: Eloy (eloy_at_kki.net.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 13:46:12 MET DST

> Widac, ze nie rozumiesz - zanim zaczniesz radzic, sam sobie poczytaj cos
> cache - co to jest, jak dziala, jaka spelnia role. Potem sie wymadrzaj i
> pouczaj.

> Najlepiej olewac takich.

Mam sie czuc urazony???
Nikt Ci nie dal prawa mowic takich rzeczy.
Ludzie !! Taki ton sie pojawia przy KAZDEJ dyskusji o komputerach.
Czy wszyscy komputerowcy tacy sa???
Wszedzie tylko slysze: " A ty to jestes pierdola! Posluchaj co ja
umiem...."
Normalnie genialnosc.
Czekam na odpowiedz,
i nie o tym czy jestem glupi czy madry, czy sie wymadrzam i innych
pierdolach, tylko psze mi odpowiedziec, jak to jest z tym cachem, bo mnie
juz cholera trafia.

BTW: A tak szczerze to mi sie wydaje, ze pytanie jest niezbyt szczesliwie
zadane.

Aha!
informacje o wszystkich cache'ach ( lacznie z write cachem i jak to sie
programuje ) sa na
http://developer.intel.com/design/pentiumiii/manuals/
Wszystkie trzy artykuly polecam do sciagniecia:
szczegolnie architecture overwiev i system programming.

I pytanie:
Czy Celeron rozni sie od PII tym, ze cache ma 4 razy mniejszy 128<->512kB i
celeron ma ten cache szybciej taktowany?????
Czy tam jest jakas glebsza filozofia.

        eloy_at_kki.net.pl
 http://www.polbox.com/e/el0y