Re: Cache i celeron

Autor: Eloy (eloy_at_kki.net.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 13:30:11 MET DST

> Widac, ze nie rozumiesz - zanim zaczniesz radzic, sam sobie poczytaj cos
> cache - co to jest, jak dziala, jaka spelnia role. Potem sie wymadrzaj i
> pouczaj.

OK.
Nikt nie jest idealny.
Czlowiek, ktory nie popelnia bledow sie nie uczy.

Niech tylko KTOS do kur.. nedzy wyjasni to raz na zawsze, jak to cholera

A poza tym sie nie wymadrzam i nie pouczam ; )
Tylko wyjasniam jakie jest moje zdanie. ( a to mi chyba wolno )
No powiedz, ze procek keszuje na raz 4GB!
Chyba zmienie wiare.....

        eloy_at_kki.net.pl
 http://www.polbox.com/e/el0y