Re: Komp pod serwer?

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 13:18:14 MET DST

Czesc !
Nie stawiaj nic ponizej P100 Intela (komfort pracy, u mnie stoi wlasnie
p100, ale da sie juz od 486sx). Sprzet tylko firmowy (glównie chodzi o
karte(y) sieciowa(e) zero problemu, jesli bedzie kilka kart- to wszystkie
tego samego producenta, i te same modele).. Dysk(i) twardy(e): SCSI. IDE sie
wlecze straszliwie, poza tym mozna zawsze dolozyc i zrobic raida.Kontroler
SCSI :Adaptec. Sa bezproblemowe. Cd-ROM: moze byc ide, ale nie zawadzi SCSI.
Co do kopii bezpieczenstwa to tylko SCSI, tandberg lub HP. Testowalem obie
te firmy i dziala bez problemu... Ram 32-128 spokojnie (a nawet na wyrost)
starczy, zalezy od liczby userów. Pojemnosc dysków: hmmm, zalezy jakie
zasoby bedziesz udostepnial, i ilu userów bedzie na tym siedziec. Tak na
oko, to 1-4,3GB (w ostatecznosci dwa dyski po 4,3GB) starczy. W SCSI bedzie
bezproblemowa konfiguracja takich dysków, mozna zawsze dolozyc i
podmontowac, lub raid-owac jako np. jeden dysk.
Jak bedziesz mial dodatkowe pytania, to pisz na priv...
Pozdrawiam
mariusz_at_cz.onet.pl
ilubliniec_at_zus.czest.pl
tel.:0602764279
LAN Administrator
Zarejestrowany uzytkownik Linux-a :133474
Registered Linux User #133474

<3796E3E0.3E57E085_at_krysia.uni.lodz.pl>...