Re: Tryb Msdos w win95 - ciekawe ale dlugie.

Autor: Arkadiusz Mucha (arkmucha_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 11:27:49 MET DST

Adam Kruk <adamk3_at_promail.pl> wrote in message
| Dzien dybry.

| Moze ktos wie jak dziala mechanizm uruchamiania aplikacji w trybie
| Msdos w
| Win95 ?
| Czy zapisuje to sobie w jakims pliku startowym czy zachowuje w pamieci
| operacyjnej informacje ze ma sie uruchomic w trybie Msdos ?
| Help me.
| Pozdrawiam.
| --

Przy każdym uruchomieniu takiego programu ustawionego do pracy w trybie
MSDOS tworzony jest nowy plik autoexec.bat i config.sys. Stare natomiast
zapisywane są jako autoexec.wos i config.wos (nie jestem pewien, czy
roszerzenie to jest takie samo w twojej wersji Windows). Przy starcie trzeba
urchomić DOS w trybie awaryjnym (tylko wiersz poleceń trybu awaryjnego),
wykasować autoexec.bat i config.sys, zmienić nazwę autoexec.wos i config.wos
na autoexec.bat i config.sys. Potem robisz miekki restart i wracasz bez
problemów do Windows.

Arkadiusz Mucha