Re: Licznik czasu polaczenia modemowego - szukam

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 10:34:49 MET DST

Dnia Mon, 19 Jul 1999 17:42:03 GMT, smiejek_at_priv.onet.pl (Tristan Alder)
napisał:

>A mi się podoba, że jest w tacce.

tez nie mam nic przeciwko - piłem do tego, ze zajmuje w tym stanie 2-3%
mojego CPU (c375). icq ndetect agent zajmuje sie tym samym, a nie zajmuje
procesora prawie wcale (no dobrze, prawdopodobnie po prostu rzadziej
sprawdza stan modemu, ale na pewno pan Pieprzycki też mógłby to trochę
usprawnić).

>Przecież jest!

nie chodzi mi o stały limit x impulsów - czasami siedzę online 2 godziny, a
czasami chciałbym wstać po połączeniu od komputera i zjeść obiad, a tu niech
się ściągają newsy przez czas jakiś i niech się modem rozłączy.

Jeśli można to ustawić gdzieś szybko i _jednorazowo_, to powiedzcie gdzie,
bo nie zauważyłem.

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                      http://www.jfiok.capital.pl