buddyPhone i maskarada

Autor: Daniel Baranowski (nosky_at_pik-net.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 10:37:24 MET DST

Witam,

Czy ktos z szanownych grupowiczow posiada i uzywa programu
buddyPhone v1.55? W szczegolnosci chodzi mi o przypadek kiedy
ma to dzialac zza maskarady... ICQ Chat radzi z tym sobie aletylko w
jedna strone: to znaczy ja musze kogos wywolac, w druga strone niestety
nie dziala - pisze ze sie laczy i na tym koniec (z przesylaniem plikow
jest dokladnie to samo pod ICQ). Probowalem ze znajomym wczoraj sie
laczyc przy pomocy wspomnianego na poczatku buddyPhone'a, ale
po akceptacji polaczenia przez znajomego - Phone pisal ze sie laczy z
adresem mojego serwera (hmm raczej normalne) i na tym zabawa
sie konczyla...
Czy zna ktos moze na to sposob??? W instrukcji pisze ze przy FireWallu
powinien program dzialac, ale niestety u mnie to nie ruszylo.
Jesli ma ktos jakies doswiadczenia z programikiem to prosze o info :)
Pozdrawiam,
Daniel Baranowski
nosky_at_guru.bloknet.com.pl

P.S.
prosze o kopie odpowiedzi rowniez na priva :)