Czy klawiatury się naprawia

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 08:46:03 MET DST

Cześć

Niby drobiazg, ale denerwujący...
Kupiłem klawiaturę BTC i zauważyłem w niej pewną dość
uciążliwą cechę: klawiatura reaguje jakby z opóźnieniem
na puszczenie klawisza Enter. Wszystkie inne klawisze
działają normalnie.
Jeśli jest tutaj ktoś, kto się zna na budowie klawiatur -
czy coś takiego da się naprawić? Czy można to zrobić
domowymi sposobami (używając śrubokrętu, lutownicy itp)?
Nawet i 30 zł trochę szkoda tak po prostu w błoto wyrzucać,
nie? :)

Pozdrawiam - Artur

--
A:\CZECZKO>_