Jaką kartę z TV OUT?

Autor: MARTEX (martex_at_ki.onet.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 08:06:47 MET DST

Witam grupowiczów.
Mam pytanie j.w. (do tej pory miałem RIVE 128 ZX 8MB - i byłem z niej
zadowolony, DVD chodzi i nie rwie) ale chodzi mi przy okazji aby
jednocześnie można było oglądać na monitorze i tv (głównie chodzi o
nagrywanie filmów np. z C+, PREMIERE, CH5 itd.). Słyszałem że przy
niektórych kartach po wysłaniu sygnału na tv albo trzeba wyłączyć monitor
albo poprostu na nim nic nie widać. Mam teraz tzn. w sobotę możliwość
wymiany swojej RIVY i nie wiem na co.

Z góry dziękuję za pomoc.

Hubert

--