NVIDIA VANTA i TNT

Autor: ZenoN (maciej_at_asco.com.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 00:03:38 MET DST

Witajcie wszyscy grupowicze :)

Sorki, może temat był już wałkowany, ale nie czytałem grupy jakieś 3 m-ce.

I w związku z tym mam małe pytanko dotyczące ww procesorów.
Co to właściwie jest NVIDIA VANTA (chyba tak to się pisze) i czym różni się
od TNT i TNT2 ?
Mogę taką Vantę 16MB (na SDRAM LGS -8) mieć za ok 300zł (chyba firmy JETWAY)
tylko nie wiem czy warto i czym to diabelstwo się różni od klasycznej TNT,
jak się kręci, czy jest szybsza, co ma lub czego jej brakuje w porównaniu z
TNT iTNT2, itd.

Z góry wielkie dzięki.