Re: modem zoltrix cobra 56k a 486DX4 100

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 23:26:17 MET DST

Mon, 19 Jul 1999 16:54:45 +0200, "Sebastian Bubel" <bubel_at_tvn.com.pl>
napisał[a]:

>Czy ktoś potrafiłby pomóc mi zmusić do działania modem wewnętrzny zoltrix
>cobra 56k na PCI itd. w 486DX4 100.
>Wymaga MMX, tak więc to na pewno nie takie łatwe...

Tak szczerze - to poddaj się i zmień komputer albo modem.
Nie sądzę, żeby to się mogło udać i wcale nie chodzi tu o MMX, który
AFAIK jest wykorzystywany (a nie wymagany) przez Cobrę, tylko o moc
procesora. Cobra to moim zdaniem całkiem fajny modemik, nie robiący
niespodziewanek podczas instalacji i sprawujący się zwykle dobrze, ale
najsłabszy komputer, w jakim to instalowałem to Celeron 300 (bez A),
zaś przed zainstalowaniem go w moim iP200MMX dlugo bym się
zastanawiał, czy naprawdę nie ma innego wyjścia.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl