Re: Co to za płyta[elpina]

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 23:26:16 MET DST

Mon, 19 Jul 1999 21:04:08 GMT, "BOCHNOR.II" <bochenek_at_polbox.com>
napisał[a]:

>Mam płytę ELPINA.Z przodu płyty pisze BXcel PC100.Z tyłu ELPINA BA E VO
>.Posiada 3dimy,2isa,3pci,1agp,slot1,Wbudowaną karte muzyczną.Powiedzcie
>czy jest to dobra płyta ,i gdzie znaleść do niej opis.

Popróbuj na www.ability.com.tw (mogłem coś pochrzanić w adresie, ale
poeksperymentuj z adresami, które mają w nazwie "ability" - też się
kiedyś zastanawiałem, dlaczego wszystkie śródła zgodnie twierdzą, że
nie ma firmy Elpina, dopóki nie ustaliłem, że dla zmylenia przeciwnika
nazwę tę stosuje dla swoich płyt firma Ability).

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl