Odp: kradziez obrazu

Autor: doktorek (kubek_at_promail.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 21:52:56 MET DST

Bardzo dziekuje za tak dluga odpowiedz ale to nie chodzi o to tylko aby
obraz byl wiziany na wielu monitorach bo to jest proste.
Moze bardziej obrazowo.
Ogladasz film za telewizorze, teraz ten telewizor chce podlaczyc do
komputera aby z dowolnej chwili moc ten obraz zapisac na komputerze. Ja wiem
, ze troche bez sensu ale niestety nie moge sie podlaczyc do magnetowidu bo
nie mam zgody serwisu. Jedyne co moge zrobic to pobrac gotowy obraz z TV i
skierowac go na calkiem osobnym komputer.

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
kubek_at_promail.pl