Predkosc wirowania plytki w cd-rom'ie

Autor: Zaba (lister_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 19:50:00 MET DST

(...)
Tutaj standardowa formulka jak przy kazdej nowej grupie: ;)
Mam wielka nadzieje, ze pytanie nie pojawilo sie w ostanim czasie, bo
nie zdazylem przeczytac jeszcze wszystkich postow jakie sciagnalem. ;)
(...)

Nie wiem rowniez jak bardzo jest powszechna cecha, o ktora pytam, bo
nigdy nie zwracalem na to uwagi przy czytniku ide, a teraz zostal mi sie
scsi i mnie to troche zaniepokoilo.

Przy przegrywaniu na hdd czytnik czyta tylko kilka pierwszych plikow z
plytki "rozpedzony" (niezaleznie jakiej, byle byly male), a gdy dochodzi
do pierwszego wiekszego (>ok100mb) cichnie (=zwalnia?) i przegrywa go ze
"swoja" predkoscia obrotowa. Czy to jest normalne?
Ile ew. powinna zgrywac sie ~pelna plytka pod warunkiem, ze jest na niej
tylko kilka duzych plikow?

Moj CD-ROM to TEAC CD532S (up to 32x;)

Za ew. wskazowki gdzie uzyskac wiecej informacji ogolnie na temat scsi i
za wszystkie linki, z gory wielkie dzieki.

Bylbym rowniez bardzo wdzieczny za kopie odpowiedzi na priva.
Pozdrawiam, Zaba.