i750

Autor: aviko (aviko_at_mikro.siec.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 11:14:57 MET DST

witam

mam taka karte i nie za bardzo wiem do czego ona sluzy i co moge z niaz
zrobic (poza wyrzuceniem, powieszeniem na scianie - niepotrzebne skreslic)

wyglada to tak:

karta isa,
gniazdo cinch i S-video
kosc intel i750, jeszcze 2 inne kostki intela z napiami CGA i BORG
oraz chip Philips SAA 7196 H

czy ktos moze mi powiedziec do czego sluzy ta karta?
domniemywam ze albo do podlaczenia tv pod kompa albo ew video i zgrywana
sobie klatek, o filmach nawet nie marze.

i skad moglbym zdobyc jakies sterowniki/soft do w/w karty.