Re: Mam ktos Zoltrix FMVSP56i3 Re: Jaki modem po raz n-ty

Autor: Łukasz Orzechowski (thorn[usun)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 17:36:00 MET DST

Klasyk napisał(a) w wiadomości: <3795c07a_at_news.vogel.pl>...
:Michal Szydlowski wrote in message
::
:Modemy zlotrixa wypadly zle. Dobrze wypadl tylko spirit
:i ten na isie, fmvsp56i3. Moze te dwa to nowa
:klasa?

niestety na isie jak byl do niczego, tak jest nadal
bylby ql, gdyby tylko sie nie wieszal podczas prob
polaczen. Wtedy nie moglbym powiedziec o nim
zlego slowa. A tak :(
Mowie o modelu fmvsp56i3

Thorn

:
:
:>Parseval wrote:
:>
:>> Witam!
:>>
:>> Mam pewien problem, otoz nosze sie z zamiarem kupna modemu do uzytku
:>> w domu (internet, troche grania po sieci, itd.). Oczywiscie jednak,
:>> nie mam pojecia jaki model wybrac. Z zakupami wstrzymywalem sie do
:>> czasu opublikowania testu modemow w CHIP-ie 8/99. No i doczekalem sie.
:>> Test jest, tylko ze czolowe miejsca zajely modemy zoltrixa :) No coz.
:>> Na temat tych modemow niewiele jest jednak opinii pozytywnych, z tego
:>> co
:>> wiem oczywiscie, czytajac te grupe. Moze jednak przesadzam, nie wiem.
:>> Zasadnicze pytanie jednak brzmi: Czy modemy te sa tak dobre jak
:>> twierdza
:>> testujacy, czy tez tak kiepskie jak twierdzi calkiem spora grupa
:>> uzytkownikow?
:>> Po drugie, nie wiem czy tak jest wszedzie, ale w moim rejonie (czyt.
:>> Szczecin
:>> i okolice) wszystkie w miare liczace sie firmy komputerowe oferuja
:>> modemy
:>> trzech producentow: 3Com-USR, Asmax, Zoltrix, i nie zdarzylo mi sie
:>> uslyszec
:>> o tak egzotycznych jak Pentagram, Webexcel czy TwinComm. Tak wiec
:>> drugie
:>> pytanie brzmi: Ktora z tych trzech dostepnych firm nalezaloby wybrac,
:>> i
:>> jaki konkretnie model wchodzi w gre (chcialbym abyscie wzieli pod
:>> uwage
:>> rowniez ceny)?
:>>
:>> Z gory wielkie dzieki.
:>>
:>> PS.Moj komp to Celeron 300A + 64Mb RAM PC100 (zegar tak jak widac, bez
:>> retuszow :)
:>> _______________________
:>> parseval_at_friko2.onet.pl
:>
:>Osobiscie uzywam ZOOMa 33600 (zewnetrzny) i gdybym mial zmieniac modem na
:>szybszy, to bym sie przesiadl tez na ZOMMa. Przede wszystkim nie nalezy on
:>do najdrozszych (wersje wewnetrzna K56flex, bez FlashROMa widzialem za 210
:>PLN). A Zoltrixa odradzam - kilka razy mialem okazje go uzywac.
:>
:>Pozdrawiam
:>
:>