Re: CDRW Memorex ?

Autor: -ZED- (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 13:50:10 MET DST

Hej!

Artur Czeczko <artur.czeczko_at_pse.pl> w artykule
news:379577BF.71355C36_at_pse.pl pisze...

> Mam taką płytkę. Jest to zwykła płyta audio z nagranymi
> istrukcjami w bodajże 8 językach. Co ma do rzeczy
> prędkość napędu? I tak będzie x1.

Widzisz, może zależy to od płyty. Ja pożyczyłem od kumpla,
wsadziłem i zaczęła się strasznie szybko kręcić, wyć itp.
Poza tym w niektórych serwisach twierdzą, że czyszczenie
taką płytą może wywołać uszkodzenie napędu.
Fakty te skłoniły mnie do napisania tego, co powyżej.
Jeśli się myliłem, to sorki.

--
Pozdrawiam
-ZED-