Re: BARDZO Proszę o odpowiedź cz.2

Autor: Andrzej Boloczko (Andrzej_Boloczko_at_california.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 12:15:04 MET DST

Mecenas <blazej_at_kn.onet.pl> wrote in message news:3794e68f_at_news.vogel.pl...
> Moim zdaniem taki problem to nie problem. Po prostu nie ma co się
> zastanawiać tylko kupić pamięć. Jak najwięcej pamięci. Zobaczysz, że to
był
> dobry wybór. A filmy zamiast oglšdać na małym monitorze lub ciut większym
> telewizorze należy oglšdać w kinie.
> Mecenas

A tu akurat sie dziwie - owszem - pamieci moze nie tanieja tak jak DVD-ROMy
i zakup ich bylby dobrym rozwiazaniem, jednak ma ona niewielki wplyw na
software'owe odtwarzacze DVD - sam mam 32 MB - probowalem rozbudowywac
do 128 - roznica niezauwazalna - obraz bez zadnych zrywow, ani skokow przy
konf. AMD K6-II 350, PA50 (na SiS-ie) , DVD CreativL x5 i dekoder
PowerDVD 1.6 (wspomaga te karte graf. i wykorzystuje dodatkowerozkazy AMD)
A co do filmow - to rzeczywiscie co kino, to kino :-)
Andrzej B