Re: Nagrywarka Yamha 4416S

Autor: Marcin Bojko (mbojko_at_2si.com.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 08:23:22 MET DST

Natomiast z

    Spróbuj tego:
    1. Sprawdz firmware swojej nagrywarki. Jest on zawarty w STRING ID,
który zgłasza się przy starcie komputera, lub po prostu w Windowsie w
menedżerze urządzeń. Jeżeli jest inny niż 1.0e - postaraj się o ściagnięcie
nowego firmware'u ze strony Yamaha - w ostateczności skontaktuj się ze mną.
    2. Sprawdź czy Win98 nie osbługuje kontrolera Adapteca na swoich
natywnych driverach. O ile pamiętam ten kontroler sprawiał wielkie kłopoty w
WinNT - tu kłania się strona adapteca.
    3. Jeżeli i to nie zadziałą - zmień ID nagrywarki na inny, zdejmij
terminację z nagrywarki, ogranicz Transfer RAte do max. 10 MB. Powinno
pomóc.

MB