Proszę o pomoc z płytą główną MICRO-STAR

Autor: lukez (lukez_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 00:53:23 MET DST

Mam płytę główną MICRO-STAR MS-5129 (inna nazwa PCI P54C TR5),
obsadzoną procesorem P166 MMX, 16 MB RAM (SIMM).
Chcę rozbudować kompa - zmienić RAM i dorzucić cache.
W związku z tym:
1) jakiego rodzaju kości pamięci powinienem zastosować - chcę wrzucić
64 MB DIMM, tylko jaki rodzaj pasuje do tej płyty ?

2) płyta ma 256 KB cache na stałe - można dodać kolejne 256 KB na
kości - próbowałem z układem firmowanym przez ASUSa, ale bez
rezultatu. Czy ktoś może ma do sprzedania taki moduł cache, który
pasuje do w/w płyty głównej ?

Jeżeli ktoś ma lub może mi pomóc w zdobyciu poszukiwanych przeze mnie
części to proszę o kontakt:
e-mail: lukez_at_friko4.onet.pl