Re: CDRW Memorex ?

Autor: Grzesiek Gajewski (gayosek_at_free.com.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 23:46:59 MET DST

Radoslaw Sokol napisał(a) w wiadomości:
<3794259A.9309669D_at_iname.com>...
>Ten pierwszy to stary dobry Ricoh MP-6200. Dość porządna nagrywarka,
>sam mam taką. Co prawda po roku użytkowania trzeba ją czyścić i
>smarować, ale tak jest z większością nagrywarek. Ten drugi jest
>dość podobny konstrukcyjnie, ale to już AFAIK inna firma. Też
>z nią są podobno drobne problemy po roku użytkowania, do usunię-
>cia przez smarowanie i czyszczenie.

Hehe, wytłumasz to szaremu klientowi, że CDromy (i nagrywarki) należy
co jakiś czas samemu czyścić płytkami czyszczącymi. Przychodzi klient
z reklamacją że mu CeDek nie czyta. -Czyścił pan CDROMa płytką? -Nie.
No to za czyszczenie niewielka opłata (xx zł). Klient wychodzi
oburzony, bo on ma gwarancję!
To tylko jeden przykład z iluś tam...

--
Grzesiek Gajewski