Re: Modemy wewnętrzne Zoltrixa WYGRAŁY w testach CHIP'a 8/99

Autor: Łukasz Orzechowski (thorn[usun)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 16:28:42 MET DST

:Hej!

:Wyciągasz kabelek? ;-)
Nie :)
W momencie gdy po pstryknieciu przekaznika nie
uslysze sygnalu linii musze kliknac anuluj - mam na
to jakies 2s :)
Jesli sie spoznie modem wisi i nie pomoze juz nic
- tylko power off i on.
A jesli zdaze, to czekam dziesiec sekund i ponownie
wskakuje mi okno z mozliwoscia wybierania numeru.

:Ja i moi kumple nie mamy ze Spiritem jakichkolwiek
:problemów.
Tak, slyszalem, ze te na PCI (i nie winmodemy) calkiem
niezle chodza.

:Ale rzeczywiście te ISA miały problem z przełącznikami. :-(
Niestety czuje to na wlasnej skorze :(
:Tylko, że teraz jest podobno OKi.
Jesli chodzi o ISA nic sie nie poprawilo -modem, ktory aktualnie
siedzi w kompie mam od miesiaca.
Juz czwarty zreszta.

pozdrawiam
  Thorn