Re: AMD K6-2 400MHz

Autor: Szymon Wróblewski (czesio_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 18:14:42 MET DST

> Mnie się wydaje, że częstotliwość szyny jest zbyt duża (starszy sprzęt
> wymięka gdy częstotliwość PCI jest większa od 33MHz).
Eeee chyba nie tak. Jesli ma Amd 400 to chyba ustawil na 4x100 (nic nie
pisze o jakim kolwiek overlockowaniu, zreszta epox BabyAt ma tylko na maxa
100MHz) PCI jest wiec na 33Mhz
>Ustaw sprzęt z niższą
> częstotliwością szyny (to nic, że procesor nie wykorzystany, chodzi tylko
> sprawdzenie reszty), jeżeli będzie wszystko OK, znaczy, że reszta nie
> wytrzymuje (k. graficzna się grzeje właśnie przy dużych częstotliwościach
> PCI).
Jak wyzej

>Najpierw nie mogłem uruchomić żadnych windows-ow (ani 98, ani NT - NT
>wywalal blad IO
>przy odczycie CD-ROM-a,
Z niektorymi CDromami zle wspolpracuja plyty na mvp3 jesli pod wina jest
sterownik z busmasteringiem, zmien na standardowy podwojny kontroler IDE
Mam nadzieje ze nie odpalales windy zainstalowanej na starej plycie, jesli
tak czeka cie instalacja na nowo (polecane). A najlepiej tak ze dokladajac
po kolei nowe urzadzenia i instalujac je, a zaczynajac od karty graf i
kontrolera scsi. Jesli nie uzywasz com 2 i lpt wylacz je i zwolnij
przerwanie, jesli beda jakies wolne nic nie powinno sie wchrzaniac,
oczywiscie nie zapomnij o przydzieleniu w biosie przerwania dla karty
graficznej
Powodzenia
Simon