Re: Modemy wewnętrzne Zoltrixa WYGRAŁY w testach CHIP'a 8/99

Autor: _Silver_ (srebrny_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 16:39:06 MET DST

Użytkownik Tomek Floyds <floyds_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7n01sa$aiq$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> No i co z tego że wygrał. Jeszce nigdy na łączach TPSA nie miałem 56K.
> Max to był 33K.

Ja tez obstaje za Zoltrixami...chociaz jakbym mial kupic nowy to predzej
jakiegos USR-a.
Mam Zoltrixa 33,6VSP na Rockweel i chodzi elegancko..mail proboblemy na
przeciazonych liniach ale ostanio mi wymienili z TPsy i jest ekxtra laczy z
33,6 czyli tak mam modem i OK.

> Trza jeszcze dobre kable !!!

i dobrych operatorow a juz nie wspomne o firmach o dobrej konurencji dla
Tepsy !

--
         Silver
-= 161JGB200 =-