Re: BIOS - has³o

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 15:24:28 MET DST

Marek D. wrote:

> Czy kto¶ zna has³o nadu¿ytkownika (supervisor password) do BIOS-a AMI.
> Za³o¿y³em has³o na system i tak szybko jak je za³o¿y³em tak i zapomnia³em.
> Nistety p³yta (pod 486) nie posiada baterii (?!) i nie ma zworki do
> kasowania CMOS-a.
Szkoda ze to nie AWARD - tam znam pare sztuczek. Poszukaj na
przegladarce (yahoo) wpisz halso w stylu:
+AMI +pass
i szukaj....

JEszcze jeden sposob wykorzystalem go kiedys na 386, ktory nagminnie sam
z siebie zapominal haslo - przejechalem srubokretem po scalaku biosu i
mu przeszlo (zresetowal swoja zawartosc). Ale nie proponuje Ci tego ze
wzgledu:
1) mezesz uszkodzic plyte
2) nie wiem czy dziala na plytach 486 wzwyz.

PS: Dla ciekawskich - na plycie Abit Bh6 (i jeszcze pewno paru innych)
mozna zamiast hasla wpisac osiem gwiazdek!!!!! Zawsze dziala :)))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl