Odp: Nowa p³yta Asus'a : P3B-F

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 12:35:12 MET DST

Cze¶æ,

> panowie piszecie ze asus ma soft menu

Aktualnie jedynym Asus'em z SoftMenu jest najnowszy BX czyli w³a¶nie P3B-F.

> - ja to zrobic, co co za tajeminicza zworka.

W kilku p³ytach Asus robi³ przymiarki do SoftMenu. Na p³ytach jest
wyprowadzenie na zworkê (której nie wlutowano) opisane jako JEN. Jak
lutownic± zewrzesz (lub wlutujesz zworkê) to pojawi siê w Bios mo¿liwo¶æ
regulacji mno¿nika i czêstotliwo¶ci. Nie myl z ustawianiem napiêcia z Bios.
Takiej funkcji nie znajdziesz (skazanie na zaklejanie pinów). Co wa¿niejsze
i tak nie udostêpnia³ wszystkich opcji zegara, które mo¿na uzyskaæ ze
zworek. IMHO szkoda zachodu.

> medcze sie z tym od 2 miechow i nic, a teraz taka bomba. czekam jak na
16-ke.

Z czym siê konkretnie mêczysz?

> Angel Ares

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."