Re: Jaki skaner - kolor za 450PLN?

Autor: Wojtek (rzutnik_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 12:08:19 MET DST

>Wiem ze to jest raster. A ponizej 300 dpi to ja nic nie skanuje.
>Najlepsze rezultaty mam po zeskanowaniu na 600 lub 900 dpi i po
>efekcie moire removal lub noise removal. Potem takie cos przeskalowac
>na 300 dpi i nie da sie zauwazyc ze byly jakies kropki :)

Tylko ile wtedy zajmuje Ci strona A4 w trybie Full-Color?
Ja, przykładowo, skanowałem strony A4 i robiłem to przy 300dpi strona
miała wtedy jakieœ 3000x2000 (œrednio) i zajmowała ponad 20MB. Po
przeskalowaniu do ok 1000x800 zajmowała ok. 2MB (w jpg-u ok.200kB) i
wtedy dopiero można to było dobrze podpišć pod dokumenty html-owe i
przeglšdać bez zbytniego przewijania strony w pioonie i w poziomie.