Re: Info ad. ZOOM 56K ISA

Autor: Michał Biela (michalb_at_wasko.gliwice.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 12:30:43 MET DST

"Tomasz J. Waszkiewicz" wrote:

> Omijaj te modemy duzym lukiem gdyz tylko gorsze od nich sa zoltrixy. A tak
> wogole to omijaj wszystkie modemy na "Z".

Hmm... aktualnie uzywam pozyczonego ZOOM'a 28k ISA - spisuje sie calkiem
niezle (zawsze laczy sie na maksa). Skadinad czytajac pare watkow ad. modemy
ludzie troche psioczyli na ZOOM'y ale nie wiem czy to dotyczylo tych nowych na
PCI, czy na ISA. Ten, ktory chce qpic jest ISA!
Any way, mozesz cos polecic?

--
Michal Biela
FidoNet: 2:484/21.25