Re: nie moge zainstalowac sblive! w dosie

Autor: Paweł R. Nadolski (xyzYogurt_at_pitow.wroc.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 11:05:23 MET DST

Łukasz Orzechowski <thorn[usun]@zeus.polsl.gliwice.pl>
> Ehh, cos mi sie zdaje, ze odkupie od kogos GUS-a 1 MB i bede mial
> spokoj.

Jeśli to ma działać również w windzie, to raczej poszukaj kogoś, kto chce
się pozbyć GUSa PnP. Jest miodzio.

Im nowsze dodatki w windzie, tym słabsza obsługa GF1, a z nowymi driverami
kiepsko. ~:-((( MediaPlayer 6.x (podobnie jak ActiveMovie) nie ładuje
patchy i midi są głuche. Dodatkowo niektóre wavy dostają czkawki. I midi,
i wavy w starszym lub innym sofcie grają OK. DX5 i DX6 potrafią się
zapętlić lub zamilknąć. Niektóre starsze gry/programy (DOSowe, odpalane
pod windą) potrafią skutecznie zablokować msgsrv32. Właśnie to
przetrenowałem, gdy PnP16MB powędrował do nowego blaszaka, a do starego
powrócił zakurzony Primax. Ale i tak śliczniej gra niż jakieś SB. ~:-P

Pozdrawiam

--
Yogurt             "xyz" to zmyłka ~;-) mailto:xyzYogurt_at_pitow.wroc.pl
TiO-511 3.41 - TiO, kaTiOn, TelekaTiOn -> To i Owo na pl.comp.os.win95