Re: Monitorek Highscreen MS1795P

Autor: -ZED- (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 08:42:25 MET DST

Hej!

Krzysztof Markowski <Krzysztof_Markowski_at_net-technology.com.pl> w artykule
news:37930F84.8D8F12EA_at_net-technology.com.pl pisze...
> Co o nim sadzicie ?
> W Vobisie sprzedaja go po 1290 z vatem ...
> warto ?

Ja kupiłem to dla młodszego brata za ~1100PLN.
(kilka miechów temu mieli promocję)
Byłem przyjemnie zaskoczony. Bez rewelacji, ale
dawał całkiem przyzwoity obraz, bez większych
zniekształceń. Kwestią dyskusyjną jest awaryjność -
ale masz przecież gwarancję. BTW Hghscrn nie robi
sam monitorów, ale znakuje swym znakiem produkty
innych firm (Nokia, CTX, itp.)
Jak nie masz dużo kasy, to można kupić, tylko koniecznie
sprawdź jakość obrazu w sklepie (w Vobisie można).

--
Pozdrawiam
-ZED-